دكتوره هند رشاد دكتوره هند رشاد
recent

جديد

recent
recent
جاري التحميل ...
recent

أدوية الريجيم

 


أدوية الريجيم

السلام عليكم ، أنا ب / ت عايزة أحكي لكم عن تجربتي المؤلمة مع أدوية الدايت و الدكاترة اللي بيضحكوا علي الناس بأن الدواء ممكن يخليكي تنزلي ٥ كيلو في الاسبوع و الكلام الفارع ده .

انا روحت لدكتور شهير جداً في التجمع و دائمان بيطلع في ال  Tvفي برامج مشهورة و بدأ معايا انه هيتزلني ٥ كيلو في الاسبوع بس بمساعدة ادوية و طبعاً اقنعني ان من غير الأدوية مش هنزل بسهولة و انا صدقته و أشتريت من المركز بتاعه أدوية باكثر من ١٥ الف جنيه .

وللعلم لازم الادوية تكون من عنده لأنه هو مستوردوها علشان يضمن المكسب و أخذت الادوية لمدة شهر واتبعت النظام الغذائي بتاعه اللي كان مرهق جداً و طبعاً تعبت جداً من الادوية ، مره ضغطي يعلا اوي و مره ينزل اوي و مره يجيلي هبوط في الدورة الدموية و حجات كثير دمرتلي صحتي .

علشان ما اطولش عليكم و بعد كده روحت لدكتور هند الله يبارك لها يا رب و يوفقها دائماً عملتلي نظام غذائي ممتاز و مش مرهق خالص كنت بأكل الكمية بتاعت النظام و الحمد لله مش بشعر بجوع خالص وما كنتش بشعر بأي تعب او أرهاق زي دايت الدكتور الثاني .

وكنت بمارس الجيم ٣ مرات في الاسبوع مع النظام الغذائي و الاعشاب الطبيعية الممتازة بتاعت الدكتورة هند اللي كنت بشرب منها من ٣ الي ٤ مرات في اليوم نوع علي العصير الساقع بيور و نوع ثاني بيتشرب  زي الشاي و فعلاً كانوا بيعطوني شعور بالشبع علي طول والحمد لله .

و خسيت مع الدكتور هند تقريباً ١٧ كيلو في ٦ شهور و يمكن اقل من كده كمان و كانت صحتي كويسه جداً و علشان كده انا هروح ثاني وهبدأ معاها نظام دايت من اول و جديد علشان أنزل الشويه اللي طلعتهم .

و علشان كده بنصح أي حد وعن تجربة بلاش تروحوا لدكاترة اساميهم كبيرة ومشهورين وخلاص و تاخذوا ادوية ممكن فعلاً تسبب مصايب واحسن حاجة الأعشاب الطبيعية اللي عند الدكتورة هند لأنها خاليه فعلاً من أي مواد كيماوية و ملهاش اي أعراض جانبية .

 

عن الكاتب

دكتوره هند رشاد

التعليقات



جميع الحقوق محفوظة

دكتوره هند رشاد